2015. április 25., szombat

KÖNYVBÖRZE

Anyukám a kék könyvet szereti,
én a pirosat.
Anyukám a kopogós fedelűt,
én a puhafedelűt.
A könyvbörzén ezért vettünk
egy barnát,
ami félig puha,
félig kemény.

Kompromisszumos döntés volt
olyan könyvet választani,
ami mindkettőnknek tetszik.

Anyukám azt mondta,
hogy akkor legyen a zöld.
Én azt mondtam,
hogy akkor legyen a sárga.
Anyukám kicsit akart,
én kicsit nagyobbat.

Végül egy nem túl nagy
barna könyvet választottunk.


A könyvespolcunkon a következő
könyvek szerepelnek:

A kék, amit anyukám szeret,
a piros, amit én szeretek,
ezért ilyeneket nem akartunk.
A választásunk ezért is
a barna
könyvre esett.

Most kék, piros és barna könyveink vannak.
A kék kicsi, kopogós fedelű,
a piros nagy és puhafedelű.
A barna se nem kicsi,
se nem nagy,
nem túl kemény-
és nem is túl puha fedelű.

Terveinkben szerepel
a zöld,
és a sárga könyv beszerzése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése