2015. március 17., kedd

HAJLÉKTALANSÁG: "Főnök ! Nincs cipőm ...pedig én ezekre szavaztam..."


  • Odajött.
  • Borszaga volt.
  • Azt mondta közmunkán megalázták.
  • Azt mondta: Nincs cipője.
  • Azt mondta: Éhes.
  • Én mondtam neki, hol kaphat segélyt.
  • Két nap múlva megint jött.
  • Egy doboz cigivel.
  • Meglepődtem.
  • Eddig csak csikket szívott.
  • Azt mondja : Visszamenőleg megkapta.
  • A segélyt.

Jó, hogy elment a József Attilla utcába.

  • Két nap múlva megint jött.
  • Borszaga volt.
  • Azt mondta : Elvették a segélyt.
  • Részegen biciklizett.
  • Kérdezte hol lehet kétdekást venni.
  • Utána odajött.
  • Már pálinkaszaga volt...

Perspektívátlan emberek sorsáról nehéz lenne nyilatkozni...
Mi mégis megtesszük :


Közmunka: Esély a felemelkedésre?
Hajléktalanság: Mióta, meddig?

  • Kik azok 
  • akik nem tűrik?
  • akik ágálnak ellene?
  • akik adnak egy kétszázast
  • vagy egy szatyor üveget?





MA. 

MAGYARORSZÁGON.

VALAHOL...
EURÓPÁBAN.

2015 -ben

KÖSZÖNJÜK ?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése